måndag

idag har jag varit duktig! gick i skolan enda till halv 5, fick också våra efterlängtade stundemössor :D:D alla vart sjukt peppade, känns verkligen att vi snart är där!

när vi kom hem skulle tommi fixa något hemma så jag passade på att åka till mormor där moster också var:) åt korv&stekt potatis för ovanlighetens skull och en massaa fika såklart;) kollade på "jerry springer" som dom tydligen kollar på ofta, hahaha helt jävla sjukt program! publiken vart helt galen och skrek "HORA" hela tiden också börja dom slåss och ena tjejen blotta sig! har aldrig sett det tidigare och vart helt chockad, medan mormor&moster inte ens reagerade:o haha!

ringde också sandra och pratade om helgen osv. hon börja berätta om en bartenderkurs i sommar, som hon ville att jag skulle vara med på, sjävlklart vart jag på de !;D skulle vara en grym upplevelse att åka bort tre veckor på intensivkurs i spanien, hoppas det blir av !:D

på kvällen jag var på gymmet och kämpade och sen kom tommi och hämta mig :) nu har jag varit med sista tvätten för dagen också ska jag ta och göra mig ett fotbad/behandling för det är faktiskt lite synd om dom små stackarna! natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0