söndag

igår när jag vaknade pratade jag med matilda och hon sa att man bara måååste ut, så tommi&jag rensade frysen&skafferiet på bröd och pallra oss upp till sidsjön, så jäkla varmt att jag kunde ha min nya vårjacka:D annars var jag slö heela dagen, sov flera timmar faktiskt, när jag vaknade hade tommi gjort världens middag(se bild).
på kvällen blev det melodifesivalen såklart, beställde en large pizza från biteline till det, haha vi orkade knappt halva:p vart också riktigt chockad att "snälla snälla" kom tvåa, det var det värsta jag hört:S jag trodde ärligt att hon skulle få noll poäng. såg sen "sin city" innan vi slockna.

idag har vi haft städdag, skinade rent nu! pratade med pappa förut också, 25 grader kl 6 på kvällen! ni kan inte förstå min avundsjuka. ikväll blir det de vanliga, middag - träning - beck. ha en bra kväll :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0