söndag

älskar helger, skulle inte klara mig utan dem!
ifredags var det sista dagen på hus&rum och det var jätte mkt folk för vi hade annoserat:) fick välja massa saker jag ville ha, men hade brottom till farmor så ska dit en annan dag. vi var som sagt till farmor och åt, hon hade gjort semlor till mig=D
efter det började vi fixa oss och sen kom tomas, nadja&basti till oss. vi spela spel och jag hade skitskoj:D synd attt man blir som man blir och jag&nadja strula till de som bara den och gick ur kön till aveny! sen var de fullt, och vi yra runt satt blev donken och hemgång haha.
på lördagen vakna jag av att tommi kommer 8, jag trodde de var en tjuv för jag låg vaken och va bakis haha. då hade han fått skuldkänslor sen gårdagen(inte för att han var dum, det var nog jag de haha) så han satt sig på bussen och åkte till mig, min gullis. på lördagen sov vi, var i birsta&kollade på melodifestivalen hos mormorgull. tommi gjorde btw världens godaste burgare hemma, grrrymt god!;D
idag, söndag har vi sooovit till 2 igen, städat som bara den, ätit hos farmor&tränat på mitt favoritpass, loveit!!
nu ser vi beck, skitbra :D ska ladda in bilderna sen, hörs i veckan för nu är de äntligen looov och jag har all tid i världen till att blogga!


Kommentarer
Postat av: nadja

det var skojigt iaf :D hehe

2009-03-02 @ 15:58:34
URL: http://gingier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0