tisdag

här är vi inte dåliga på att kommentera bloggen elina =D
vilken morgon! kl halv 7 vakna tommi för att hämta tvätten som vi haft i tvååå hela dagar. självklart kunde vi inte somna om så jag började dammsuga, tvätta golv och damma. precis innan jag skulle gå kom nadja och hämta bilen och berätta att hon också spytt i helgen, haha vilket spy kalas vi hade!
väl nere på skolan stressad och sånt, så hade vi ingen lektion:S samma lärare igen, irriterad ringde jag till tommi så hämta han upp mig också mötte jag mamma på vägen så följde med henne och handla mat tills senare.
sedan traskade jag ner återigen till stan för att käka på skolan, blev potatisbullar med bacon och lingonsylt :D

nu väntar jag på lektion, sedan blir det middag hos mamma med tommi:) fläskfile med pasta ostsås och taglatelle. mums! senare ska vi och bowla, hur längesen var inte det?? nu ska jag äntligen få visa mina år som bowlare ;)

lite om helgen
så var jag med tommi för ovanlighetens skull;D en helt vanlig helg förutom lördag vid 00 snåret, ni kan ju kanske förstå. vaknade i min egen spya och ja, min lägenhet var inte vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0