tisdag

igår var jag först på barista med linda, vi gjorde lite på vår årsrapport och pratade om allt mellan himmel och jord:) när vi skulle hemåt gick vi förbi ett ställe med balklänningar på utförsäljning, och jag hittade en!! vi var där nästan en timme men tillslut hittade jag en, gaah är så glad nu:D när jag kom hem käkade jag med tommi och sedan for vi till bosvedjans gym som är grymt! alla som snackar om att södermalm är bra, men intefan har vi något gym som är döbra för bara 30 kr månaden, bastu och grejer har dem med! vi var där till 11 och var helt själva och spela skithög musik och muppa oss haha, älskar gymmet!
idag åkte tommi&jag och köpte min balklänning och sedan ut till birsta, käkade på cupolen och sedan gick jag&mötte sandra :) vi kollade runt överallt och jag hittade en kjol, hårfärg, strumpor och nagellack:) sedan satte vi oss och fika en bra stund, hade en massa prat att ta igen:D klockan drog iväg och kl 6 gick jag&mötte tommi med familj, var och kollade på möbler sedan åkte vi hemåt. Har nyss varit och tränat på ett pass och nu ska vi se en film som börjar 10. sen blir det packning för imorgon drar vi till hassela :D hare bra med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0