torsdag

tror jag börjar bli sjuk, elina trodde det ivarje fall och det ska man nog lita på för hon är alltid sjuk/förkyld ;D så jag har knappt orkat göra någonting, tränat 1 gång denna vecka?:S huuh jag mår dåligt av att bara sitta stilla även fast att jag inte orkar göra något.

ivarje fall, idag skulle man kunna säga att vi var lediga, hade mentor 15 min kl 11, åt hamburgare på skolan innan, grymt god faktiskt! när vi var klara åkte jag&linda till birsta, var in överallt, hitta massor.. var tvungen att köpa en skjorta(lång) som jag letat efter väldigt länge, så nu har jag knappt några matpengar kvar, smart :D
var och fikade en smootie såklart, vår favorit :D for in till stan & försökte fixa mitt busskort som inte funkar :S måste ringa till länstraf.... less att ägna tid åt saker som inte ska behöva hända!

for senare med tommi till mormor där hon bjöd på massa förbjudet.. jaja någon gång måste man få unna.
 
ikväll ska vi förmodligen träna, längesen jag var på gymmet så blir nog så:) lär bli fastklistrade framför tv:n med LOST som vi började se igår, vet inte hur många avsnitt vi såg haha.

imorgon är vi lediga, så skönt ! ska iväg och simma då, tommi har tjatat hela dagen :p annars får vi se om det blir utgång, beror på vad kvällen har att erbjuda;)

Kommentarer
Postat av: nadja

ja du får den snart ;) du måste gå ut med mig ihelgen =D glöm inte flytvästen imorgon (A) haha

2009-03-19 @ 19:42:49
URL: http://gingier.blogg.se/
Postat av: Johan

"någon gång måste man få unna."

Du är väl inte 40 heller! :P

2009-03-21 @ 18:56:39
URL: http://mellenius.blogg.se/
Postat av: jenny

johan : haha men ge dig, vid 40 ska man unna hela dagarna! nu jäklar ska man vara fitt när kroppen är som snyggast och inte sladdrar ;) längesen man hörde från dig btw!

2009-03-22 @ 10:27:18
URL: http://jennyba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0