våriga tisdag

imorse hade vi sovmorgon till 12:30 och jag vaknade kl 10, och när jag såg vädret bestämde jag mig för att jogga och gud så skönt det var! jag har varit pigg och glad hela dagen!
vi gick&åt innan skolan började, där har vi kämpat med skoltidningen, rätt så nöjd faktiskt:D
gick och mötte jonna senare och gick till "body in motion" om det heter så..? har velat äta där jättelänge, och det blev en kycklingfilé med bulgur och massa sallader och jätte god dressing, avslutade med en fruktjuice med massa gott i, skitbra ställe!:D
pratade såklart en massa oockså, mycket roliga saker att se fram till nu:) hon fick även sin present nu haha, var månader sen hon fyllde år men jag hade glömt den:p var runt på stan men det känns så dumt att köpa sommarkläder nu, plus att plånboken sviker.
kom precis hem nu, ska in till pappa och vattna blommorna&ringa han, blir förmodlingen träning sen, så ha en bra kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0