en lång och härlig helg

ionsdags blev det ingen skola men pluggning. elina kom till mig lite senare och vi hade massor att prata med,sötan =D mot kvällen drog vi bort till en förfest nedanför skönsmon som var bättre än jag trott, men med en fjant som bodde där haha! var på oscar som var kul till en början med dans, men inte lika kul som jag trott faktiskt. elina & jag var hemma någorlunda tidigt men satt uppe och pratade skit länge:)

på torsdagen var båda skittrött och slö, låg bara och kollade på tv pch pratade. på dagen for hon hem och då kom tommi lite senare också hade jag köpt världens godispåse som vi käkade och bara låg och pratade hela kvällen:)

på fredagen var vi dötrött och sov till 1 :O var bara på en promenad och sedan skjutsade tommi mig till nadja vid 4. där åt nadja, jag, basti och elin tacos , skit gott :D jag åt nog lite för mycket jag, fy fasen vad jag mådde dåligt på kvällen sen haha. vi spelade massa spel och senare kom fredrik lina m.fl. dit också! jag började må dåligt som fan och inget mer behöver sägas haha. efter ett jäkla åkande överallt i bilen bestämde jag mig att hoppa av hos tommi, som jag sedan åkte med hem till mig och där jag fick en jävla överraskning om man säger så;)

på lördagen var båda sega igen, jag pluggade lite ochså.. sen mot eftermiddagen tog jag bussen till timrå där jonna,nadja och basti var. vi köpte allt möjligt och låg och kolla på film och hade sådär trevligt som vanligt, basti var väl kanske lite över det också han haha mongot! jag skulle ta bussen hem men den senaste gick 10 haha mobbat ! så basti snäll som han är skjutsade in mig vid11-12 tiden

inatt har jag inte kunnat sova eftersom jag hittade en spindel TILL i min handduk i duschen så jag är fan livrädd att de är överallt och kryper, grymt jobbigt! så jag har pluggat som bara den idag och fixat till min uppsats som nu är 15 sidor med bara text :O fattar inte hur jag orkar ibland. har bara varit på en promenad och ska träna snart :) FIN VÄDER!

mån-ons är de jobbiga dagarna för mig i skolan, och efter det är det fullt upp med mösspåtagning också måste jag köpa allt till balen på lördag så denna vecka har man fullt upp med, dock gillar man ju de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0