ny vecka

hejhopp och nu sitter man inomhus och pluggar när det är finväder, kult liv!

förra veckan bestod av: pluggning, träning, vårrensning, lite mer träning och ännu mer pluggning!

Blev av med 3 skolsaker förra veckan, gryymt skönt! Denna vecka återstår 5 saker. Renade ut alla mina vinterkläder/stickade kläder/vantar&mössor och plockade fram klänningar/kjolar/shorts wiiie sommar :D fick också med mig ett par skitsnygga skor från din sko, höglånga klackar kan jag säga!
På fredagen hann jag med utgång.. till badhuset i timrå:D den hade basti fått låna med alla tillbehör, bilder kommer senare:)

Längtar tills fredagen just nu, kan känna lättnaden när man avklarat 2 viktiga prov och några uppsattser/rapporter. GE MIG STUNDENTEN OCH SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0