tisdag

igår läste jag om våld mot kvinnor och det var en av orsakerna till min dröm inatt.
jag och tre tjejer skulle träffa en tjej-chef över något med smink som var väldigt omtalat och populärt. när vi träffade henne fick vi en dricka och sedan ledde hon oss i ett rum som hon låste efter oss. vi fick syn på ett helt gäng med ryssar och började samtidigt känna av drickan som det var en drog i. efter det kan ni kanske förstå vad som hände.. haha.
det konstiga var att jag kom ihåg allt i detalj som jag inte orkar skriva, men jag hade inte den där "konstighetskänslan" som jag alltid har när jag drömt något äckligt, en sån där äckelkänsla. så jag kollade i en av mina drömböcker där det stod att om jag inte kände ångest utan lite mer nyfikenhet var det ett tecken på något jag ville, haha! fyfan vad jag skrattat inombords idag, hur kan man skriva något sådant i en bok:P

idag på skolan gjorde jag klar min rapport som varit klar i veckor, men skickade in den idag:p kändes grymt skönt!

var på träning på ett nytt pass där jag först såg att min tröja var bakofram! haha lyckat(Y) iallefall så var det en thai/korean tjej som hade passet som var grymt bra med jobbigt. hon hade övningar som jag aldrig testat, lite från thaiboxning/kampsport tror jag, fasen vad hon körde slut på alla! och mig ;)

skulle göra varmchoklad förut i pausen till dh också ser jag något svart med armar flyter där i, EN FET SPINDEL! det var jävligt längesedan jag vart sådär äcklad fyfan, tänk om jag inte sett den och druckit! så jag slängde både koppen och mjölkpaketet, vet inte vart den kom ifrån:O

den här veckan går ju ivarjefall snabbt, sista dagen imorgon och på kvällen blir det utgååång WIE:D

Kommentarer
Postat av: jennifer

har du lika dan klänning som mig och lika skor? ska du ha det på studenten? :p

2009-05-20 @ 19:29:29
URL: http://pilofig.blogg.se/
Postat av: jenny

ja det har jag, men ska inte ha någon av dom på studenten så oroa dig inte haha:D

2009-05-21 @ 10:34:50
URL: http://jennyba.blogg.se/
Postat av: jonna

du kan ju gå i vad som helst jenny du kommer ändå vara snyggast;)

2009-05-21 @ 21:58:38
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0