tor-sön

torsdag, sista april var så jäkla lyckad! tommi&jag kom tidigt men sen kom resten av folket. grillade, bastade, badade badtunna hela kvällen..
blev en 2dagars för mig, för dagen efter var vi hos nadja, jag,basti fredrik, amanda och jonna en stund. lika roligt att vara med dom:D var på stadshuset som var bra, förutom priset! haha fattig! men krogen slår aldrig kvällar som på sista april;)

lördag&söndag har jag varit med tommi såklart:) vi har varit på stan, ute och ätit, varit på promenader också har jag hjälpt pappa att måla och det ska jag göra nu med för den delen, grillning ikväll :D


Kommentarer
Postat av: jonna

nä vi hade jäkligt roligt:D

2009-05-03 @ 15:46:25
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0