19/11

egentligen har det inte gått lång tid, men så känns det. som alla troligen vet är jag och tommi inte tillsammans längre. det känns väldigt konstigt att skriva så, jag tycker allt känns konstigt. men jag mår bättre idag än de första 4 dagarna. jag har aldrig känt mig så ensam i hela mitt liv.

har inte haft lust att skriva, som jag inte har nu heller men om allt ska vara sig så likt som möjligt så är det väl bäst att man bloggar lite. tänkte berätta om lite positivare saker som hänt, för vem vill läsa en deppig blogg?

jag lyckades ha intervjun på ikea dagen efter jag och tommi gjorde slut. jag peppade mig som det bara gick men det gick väl inte allt för bra, för jag fick det inte. tydligen hade tjejen trott att det fanns mer jobb än vad som  fanns så hon tyckte det var onödigt att lära upp för många, och sedan inte kunna ge oss några tider.

jag har dessutom jobbat jätte mycket. det var grymt jobbigt första 2 gångerna, men nu går det bättre. madde på hus&rum har varit sjuk en vecka så där har jag jobbat mycket med.

jag har dessutom var sjuk. haft feber några dagar, men annars bara halsen. en mycket pinsam sak som hände på hemköp: hade massor av slem i halsen, och det var jätte mycket folk, så jag kände att det vart mer och mer igentäppt, och tillslut fick jag ingen luft och började tokhosta, in för alla i kön! jag fick springa ifrån alla för jag kunde inte ens prata, lite pinsamt! som tur var gick stig och fortsatte :P

en annan rolig nyhet är att jag fick jobbet på posten i jul! det känns sååå bra. natt jobb dessutom! nu får vi se vad niklas på hemköp gillar om de.

jag har knappt varit hemma hos mig något, det känns så jävla skumt. så jag har varit mest hos mamma. och i tisdags hade vi desperate-kväll igen, alla tjejer var där, utom elina då. var jätte skönt att träffa alla :) sandra stannade kvar där och sov hos mig :)

jo, var faktiskt ut i lördags, det började kännas bättre den dagen, så jag och elina, hennes mamma och kompis var på 40 + på stadshuset. det roliga med det hela var att när jag kom dit tänkte jag "jaha det är såhär det ser ut när pappa går ut" också gick vi på dansgolvet på PAPPA går in i mig och bara går förbi! alltså han såg mig inte, så jag fick springa efter han och banka i han, lite förvånad var han över att se mig där haha.

idag känner jag mig ganska bra i halsen, så jag ska äntligen få träffa mormor :) sen ska jag vara med sandra också ska hon sova över här, är ledig idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0