helgen slutade bra trots allt

fredagen var en riktig pissdag, fyfan. jag jobbade och det var lika pissit. längesedan jag kände så. det enda bra var tommi och idol på kvällen.

lördagen började inte heller positivt.
men det kom mycket folk eftersom pär annoserat idag, så det var kul =) sen så blev jag så otrligt glad av mina älskade vänner som alltid vill göra något =) älskar er för det! då släppte allt! jag jobbade tills 3 och linda kom innan också  gick vi och gymmade och surrade :D det är så lätt att träna med linda för käften går i högvarv konstant och man märker knappt att man tränar ;)
tommi kom och hämntade mig och jag duschade hemma, sedan storhandlade vi på ica maxi. och vi skaffade oss ica kort, deni! lite vuxenpoäng där ;)
var väl en aning hit ooch dit, och mycket veling. men elina är ju alltid så satans pepp så det blev utgång tillslut. åkte hem till matilda där vi aldrig varit. åh jag vart helt kär i deras lägenhet! jag som letar en nu och allt, jag lovar att sådär hade jag lätt kunnat bo!
vi hade jätte kul, haha vart lite mycket på slutet ;) skulle vilja se bilderna från elinas kamera haha! blev irish efter vi blivit nekad på gamla espan, haha mobbat! men det var kul där! det var en kille som stötte på oss som fan även fast han var förlovad, så jag drev med han som fan hahaha lite puckad kille!!  2 stängde de och det fick bli hemgång då =)

söndagen vaknade man av terror sms av matilda,men somna tills 12 av pappa. var väldigt seg idag, fast endå bra =)) har städat som en tok på morgonen, sen så åkte jag till mormor och moster =) och nu är jag hos pappsen och har precis ätit middag här. är ju farsdag! han hade lagat JULSKINKA!!!! åh jag dog vad gott! fast även rostbiff ppotatis och sås :D håller på ladda in foton sedan stockholm, det är massor ;D
ska bara ta det lungt ikväll, blir ingen träning nu :( så får bara mysa med min bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0