jag har hittat mig själv igen

igår var jag på ett utav de bästa passen jag varit på, eller kanske det bästa?? synd att det bara är 3 st kvar innan jul då de byter pass :S jag vart fett peppad på slutet haha fyfan de som sett mig då!

var på bio med anna  och linda som sagt
, på new moon :) var mycket trevligt, och ja, filmen var bra. fast jag är inte sådär besatt som vissa är. hoppas jag får se er flickor på fredag :)

jag sov hos mamma igår, hon surra som aldrig fy fasen vad trött jag var när jag somna 1?

idag sov jag ovanligt bra
, även fast jag vakna hela tiden. fick massa brev, både från posten och lönebesked:) har ringt en jävla massa samtal idag, men skönt att få saker gjorda.

var och gymmade med linda på dagen också, tränade 1,15 deni ;) märks att man tappat massa, men nu jävlar ska jag träna så mycket det går! var hos mormor och käkade, och sedan gick jag hem och vidare till jobbet 16.50-22.15. var där tidigare och snackade med chefen om massa saker, gick mycket bra! så idag gick daniel runt och lärde mig massa saker, skit bra! så nu får jag troligen vara mer på golvet och inte bara i kassan. träffade emelie på slutet av jobbet, var verkligen 100 år sen vi sågs, så tiden gick väääldigt snabbt på slutet! pappa kom och hämta mig som vanligt, och en annan grej han ALLTID gör är att rapa :S finns ingen som rapar äckligare!

är hemma hos mig nu och lyssnar på massa bra musik jag laddat hem idag :) gud vad jag har saknat musiken, man kan verkligen komma bort med den. är lite gruvsam för natten för det är första kvällen jag sover hemma själv. låter som ett barn men jag får verkligen hets när jag vaknar på natten och inte kan somna om :S tur att jag har världens mysigaste missi bredvid mig :) natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0