kanon helg och STOCKHOLM imorgon :D

fredagen jobbade jag 07.45-16.00 och jag säger bara vilken dag! först på morgonen gick brandlarmet och det kunde aldrig varit över 5 grader varmt där inne eftersom de öppnade alla dörrar! dessutom var det "kundkortsdag" där de bjöd på mat, har aldrig varit så mycket folk! tommi hämtade mig när jag slutat så hämta vi upp jonna och for till "festyran" i sörberge för att hitta halloween outfit ;) garavade sönder åt tommi, fyfan vilken pajas :D jonna har ju sina superideér som vanligt såvi blev pirater ;)
på kvällen blev det tacos, idol och filmmys med min älskade älskling:D

lördagen jobbade jag 12-17 och det flöt på bra.
de bjöd ju på tårta igår som jag&lisa svulla, och det fanns kvar på lördagen med så jag tog världens största bit haha! lite man ångra de sen med världens magont :P det är ju gosaker och godis, bullar och allt i personalrummet, jag äter ju sönder på rasterna :P
när jag slutat gick jag hem och åt mat som tommis mamma gjort =) blev lite strul vart vi skulle för dit vi skulle var bara 2 tjejer :O haha vem kallar det fest??? så jag åkte till hampus där elina och massa fler var :D jag var själv utklädd haha! alla var sååå tråkiga;) var trevlans där, hann dricka allt mitt till 10-11 wihoo!
jonna kom och vi åkte ner till laserhallen där det var halloweenparty ;) fasen vad kul det var, jonna och jag dansade exakt hela kvällen!! vi ägde dansgolvet kan jag lova :D
efter 2 någongång skulle jonnis hem så ringde tommi då stod han och vvänta på jackan i världens lång kö! så jag gick in, tog hans bricka, gick före den 20 meters långa kön och fick jackan på 2 röda ;) är man bäst så är man!

idag söndag har båda varit grymt sega:P har städat som tokar och kollat på massa made avsnitt :D sen så gick vi till donken och käkade, haha jag tog 1 extra cheese och gud vad mätt jag blev. inte nog med det så skulle vi GÅ till bosvedjan för tommi lämna bilen där igår. det kändes som tuuuusen år att gå dit för tommi skulle visa massa snygga hus som vanligt :P men var riktigt skönt :) var och handlade gotta tills morgondagen och var in till gos mormor =)

nu har jag laddat in foton och fikat och kikat på tv med tommiboooiii. måste börja packa nu känner jag :S har inte ens gjort lista haha! hur ska detta gå! FÖR IMORGON ÅKER JAG OCH ELINA TILL STOCKHOLM!!!! :D:D:D


Kommentarer
Postat av: jonna

ja vi hade svin kul! Hoppas ni får det bra i stockholm, shoppa lite för mig med!

2009-11-01 @ 19:31:25
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: jenny

kul som fasen:D att jag ska ! ;)

2009-11-01 @ 21:55:22
URL: http://jennyba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0