lång helg

för er som orkar läsa, men det tror jag nog ni gör ;-)

på torsdagen jobbade jag till 19 och där satt sandra sött och väntade =) vi gick hem till mig och såg mammas pojkar och efter det paradisehotel som vanligt hehe, sen vart sötnosen sugen på chips så vi gick ner och köpte de. haha var så kul för jag visste precis vart sandra var utan att hon sa något, man kunde lukta sig till henne :D sööt! sandra är så go när hon är här, hon ska alltid ta mitt jätte täcke och mysa med i soffan framför tvn, också har hon min grå pjamas också slänger hon tusen saker överallt, det är min sandra det! :D vi somna sent som vanligt, surrar som några tokar!

fredagen vakna ja 7 som vanligt.. somnade om men halv 8 ringer sandras klocka konstant, klantskallen hade "råkat" ställa den en timme tidigt haha.. så hon gick iväg till körskolan 9 och jag gick ner och mötte henne runt 10. blev solning och verkligen behövligt! tog sedan bussen till birsta där jag hittade TUSEN saker, helt sjukt för jag har aldrig hittat så mycket :P efter många timmar tog vi bussen till haga, där vi fixade saker och åkte i en buss full med snorungar som skrek och där någon idiot lagt kokade ägg :S så ni kan ju förstå hur de lukta haha! sandra fick sin dricka, vi vänta på skjuts, ner till stan, sen hem till sandra, och sedan buss till stan igen, vilket strul! väl på stan köpte jag några kläder för jag hade ju rabatt på IN ;-) najs!! hittade en toning också, najs!!!!
var hemma kl 5 dog jag och sandra i soffan, men det var bara att börja med håret och det vart kanon! duch&fix sedan började festen! ronja&my kom samtidigt vid 7? vart tidigt full i varje fall.. lite för full haha! spelade spel, poppade musik och dansade som några tokar!
kl 12 gick vi ner till momento och gick förbi alla eftersom ronja har vip;-) där träffa vi några som bjöd på smirnoff MUMS. jag satt och snacka med dom också kommer ronja&sandra och drar upp mig " den här kvällen kommer du aldrig glömma" också drog de uupp mig på scen för där skulle vi sjunga karioker !!! jag dog, jag har seriöst aldrig gjort de på krogen :P men det var kul som fan haha! sen blev de dans HELA kvällen, fyfan vad kul de var!! de stängde dock tidigt kl 2, jag vart så jävla chockad tiden bara rann iväg. så jag trippade hem och mina stackars fötter höll på dö, tur man hade telefonsällskap! hemma var man hyffsat dragen och kunde knappt stå upp, haha herregud :D däckade sådär på än gång

lördagen vakna ja 12 och låg i soffan framför tvn väääldigt länge, men sen var det bara att fixa sig för personalfest! halv 6 skulle vi ses på hemköp. där hade de gjort skitmysigt med julgran, belysning, vin, öl, cider, chips, nötter, godis.... blev några cider där sen kl 7 var vi på våningen. haha jag vart lätt yngst där, för det var mest affärsfolk där.. blev massa uppträdanden, sedan tre rättersmiddag som höll på till 12. då velade jag som fan, träffade lite folk på stan men vart hemma 1. pär hade ju ringde under kvällen och ville att jag skulle jobba dagen efter så det var väl lika bra det! väldigt kul att göra något annorlunda för omväxlingen skull!

idag, söndag klev jag upp onödigt tidigt för jag skulle till birsta innan jobbet,men blev iaf jobb 11-15 var rätt bra med folk ändå =) sen fick jag springa hem och sedan ner till stan för att möta upp jonna och även lina och hennes kompis =) vi  gick och fika på barista på än gång, jonna&jag drack ett skitgottt the! sen gick jag och jonna lite på julskyltningen, men även i affärerna. fick skynda mig hem runt 6 och sedan iväg på träning, 75 minuterspasset, grymt skönt! var in till moster&mormor och kollade bingolotto en stund ;-) moster skjutsa hem mig för min häl höll på dö! alltså ni ska se min spricka på foten, värsta jag någonsin haft tror jag :S minst 2 cm lång och det har växt en vecka, normalt?! så jag har filat och smörjt förut, känns bättre nu! har även diskat sen helgen, dammsugit OCH RENSAT kylen, fyyyyyfan vad vidrigt det är!! det låg mugglade matlådor sedan 3 veckor bakåt, mjuk gurka, ruttna frukter.... fan vad äcklad jag blev. men  nu är det fräscht!



foton sedan fredagen





foton sedan personalfesten i lördags

min ooutfit ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0