onsdag

det gick ju kanon att sova igår. somna som en stock kl 12, men sen efter 3 timmar, alltså 3inatt började jag vakna, somna,vakna... ni fattar inte hur jobbigt det är! jag är ju som en zombie på dagarna. och det kanske man inte ska kalla "kanon" men jag somna fort åtminstone!

jag klev iaf upp 10. fixade massa papper och grejer hemma, sen blev det gymmet 1 timme. satan vad ont jag hade i revbenen! var in till go mormor också såklart :) käkade lite där.

har gett bort alla pengar idag
, hyra och annat... så nu har man 700 på kontot :p haha tur att man får pengar från hus&rum senare i veckan... skönt att få slippa tänka på att man är skyldig iaf!

har jobbat ikväll igen,
det gick väl bra. vissa kunder är ju bra roliga, alltid får någon en på bra humör haha. så nu kom jag precis hem och ska väl sova snart, för imorgon jobbar jag 09.50-19.15, men sen jävlar är jag ledig tills måndag! och imorgon kommer äntligen sandra hit! åh vad jag saknar henne!

känner bara för att göra massa saker, tusen saker snurrar runt i mitt lilla huvud. lite lugn och ro, och en aning trygghet skulle passa nu. min hjärna har nog aldrig gått såhär i högvarv förut, tur att man fått tillbaka lite av sitt gamla jag åtminstone


Kommentarer
Postat av: sandra

åhhh lillgumman :D<3

2009-11-26 @ 17:43:31
URL: http://sandrawallstrom.devote.se
Postat av: matilda

hahah men jenny!! sluta :D det är ju bara sååå bra! helst lasse stefanz :D im in love!!! jag vill gifta mig med dom :D voho, tänk att vakna med en sån sång varje dag, ååh dåligt bra man skulle må ;) HAHA :D förresten, vann du nån skinka ? :D

2009-11-29 @ 19:44:41
URL: http://matildawestlin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0