stockholm med elina, dag 1

imorse vaknade man kl 06.15, och bussen gick 08.15! vi hade med oss gofika och blev en kort tupplur ;)
träffade karin på centralstationen också fick vi nyckeln och lämnade turistväxorna! var först i gamla stan och tror vi var i 10 stycken olika salladsbarer innan vi hitta den perfekta mysiga :D älskar gamla stan!!

lite roligt var att när vi var på navet och vänta på bussen var hanna(på mitt jobb) också där och skulle till sthlm, fast med en annan buss. sen på centralstationen träffade vi henne, haha! det sjukaste var att när vi satt i gamla stan och fika kom hon in på samma fik som oss! hur stor är sannolikheten?! :D

har sen varit mest på drottninggatan och gallerian :) hittade massor av saker på topshop, älskar affären! synd att man måste vara miljonär!
jo, fick med mig ett par trosor(19kr på rea) ;)

var hos karin vid 7 och då blev det "ole ole" en spansk resturang/bar som jag var med tommi förra året och jag älskar den!:D den är jätte mysig och äkta spansk, var ju tapas. hur gott som helst! synd att vi inte kan ladda in foton sedan idag, då skulle ni förstå hur mysigt det var! vi surrade ett bra tag(karin var ju också med) så hon fick det som ett tack för att hon är en ängel som låter oss vara här!

nu är vi hemma, kom hem efter 9 någon gång. de håller på bädda nu medans jag nördar ;) och ser på indiana jones där karin skrattar som en tok för sig själv, haha söt!

imorgon blir det en galleria dag! wiiie! älskar stockholm!!:D fast saknar min bebistommi:( men vi ses ju snart!:) godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0