stockholm med elina, dag 2

imorse var vi uppe 9 och 10-11 åkte vi iväg med tunnelbanorona! karin hade ritat ut karta på alla de största och bästa:D

på den första gallerian hittade vi massor! var grymt stora butiker och jag hittade världens snyggaste väska! elina hittade också massa saker!

sen skulle vi enda till kista.... haha vi åkte fel och hamna i rinkeby! HAHA:D vi var de enda vita :P så det var bara att åka tillbaka, kanske tog 45 min??? vi har åkt fel hela dagen.
dessutom var vi hungriga så vi käkade på än gång. är super där, för det är väl cirkus 20 resturanger där man får äta och sitta med varandra, älskar det! elina fresta med kina mat, så blev stekt ris med kyckling och grönsaker, gott sandra ?!:D ni skulle sett min portion...

var på sammanlagt 5 gallerior och kollade även utanför dem.. hittade inredningsbutiken "in och finn" som jag älskar! jag vet inte hur många saker jag handlade, kanske 20?? skit billigt och snyggt! ska lägga ut foton på allt sen ;) men var doftoljer, salt&peppar kryddburkar, dö snygga diskhandskar, nagellack... var även och fikade muffin innan vi for hem, satan vad dryg man vart på hemvägen ;)

nu är vi hemma, har handlat massor av mat på hemköp här utanför :) laddat upp för desperate såklart :D pratade med min bebis nyss också, åh saknar han! han har varit såå duktig i skolan också =) aja nu ska jag gå och se tv med tv-nörden elina, som köpt nördbrillor idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0