stockholm med elina, dag 4

gårdagens utgång vart väl inte som vi tänkt. började med bråk och sedan hamna vi på en bar? och det var efter mycket letande efter en krog haha! vi är verkligen sämst på att hitta. alla ställen var det ju 25 :S var iaf på en snobb-bar där vi tog varsin öl/cider. men de stängde 12 och det var dessutom snöstorm så vi gick på max och sedan hem :P kul utekväll! verkligen haha!

idag sov vi ut  till 11.
då fikade jag och tog mig ett varmt bad och gjorde ansiktsmask som jag fick i 19års present =) super skönt! vi packade allt vårt sista och kom iväg efter 1 någon gång. låste in väskorna på centralstationen och yrade runt väldigt länge innan vi hittade gallerian i STORMEN! och jag hade varken paraply eller luva :( handlade fika tills bussresan, åt på sandys och elina fick sin efterlängtade glass ;) sen for bussen 17!
jag lyssnade på musik och vart döpeppad på fest HAHA :D elina med! vi satt längst fram, längst upp. bästa platsen! förutom att det kändes som att bussen skulle fara av vägen! vi fikade massa go fika: mackor, choklad och chips ;) sen så sov vi lite och vart sedan överdryga haha elina "fan vad det luktar stjärt" hahahah vemfan säger ordet stjärt?

har haft en skit bra resa med min älskade vän elina, tack fina du! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0