tjejkväll

igår blev det jobb 11.50-22.15 ändå, men det gick rätt fort ändå. åh jag älskar salladerna där, superbilliga också! kvällen blev inge vidare, uscha vad är det som händer?

idag sov vi inge vidare, 4 timmar? fattar inte varför jag kliver upp 7 för jag sitter mest vid datorn/tvn, dock är det skönt ibland att inte stressa med frukosten, fast idag var det inte de! höll på med tvätten hela morgonen, sen tog jag en liten joggingtur innan jag gick ner för att möta sandra på stan :) hon var sugen på sallad så jag tipsade om piccolo där hon aldrig varit :O var jätte trevligt, vi surrade som bara den och tiden bara tickade iväg! så sandra valde att strunta i att fortsätta plugga teorin så vi gick på stan :) och tur var väl de!! för jag hittade ett par skitsnygga skor! åh jag var bara tvungen att köpa! bekväma också. hittade lite andra saker, eller mycket, typsikt när man inte har några pengar till de!
en rolig grej, påvägen hem var jag jävligt irriterad över en sak och pratade med moster i telefon, då är det grön gubbe och även några bilar som får köra samtigt ni vet.. också kommer det en bil och kör nästan på mig och vråltutar, också kollar jag dit och ska dra upp fingret också precis när jag gör det ser jag att det är linda som övningskör HAHAHA fyfan vad pinsamt det var, jag hoppas de inte såg mitt lilla finger ;D

var iaf hemma vid 4, fick skynda och springa till träningen :p var jäkligt trögt ibörjan, verkligen en gay som hade de.. han hade låtar som "britney med "hit me one more time" och "kiss kiss bang bang" haha :D
nu är jag hemma, har precis ätit och duschat. måste städa lite mera här, ligger grejer överallt! sen kommer tjejerna hit också ska vi ha desperate kväll, myyys :D

mina snygga skor



bjuder på denna bild på missis jättesvans sedan hon varit ute ;-) min sötnos!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer skorna ifrån:)?

2009-11-10 @ 20:25:11
Postat av: jenny

din sko

2009-11-11 @ 18:13:41
URL: http://jennyba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0