träning idag<3

sitter och poppar musik för första gången på veckor, och det känns jävligt bra! sandrus gick nyss och skulle övningsköra, för snart får hon sitt körkort, wiiie :D

vi var på bio igår, på 2012. ja det var ju en hel del som sa att den var sämst, men de var den då inte! jag och sandra satt på hel spänn hela bion(2.40 min) och fyfan vad ont i nacken vi hade på vägen hem haha.

ihelgen jobbade jag hela helgen,
men nästa helg är jag ledig =) fick se mitt lönebesked igår, lycklig :D fast dock är jag skyldig 8000 + 2000 så ska försöka bli av med det mesta från det. för sen ska alla pengar gå till körkort&resa till våren :D

sandra sa att jävligt bra sak igår. det sjukt hur mycket man kan tappa av sig själv. det ska jag fortsätta tänka på. för idag sov jag till 11! och det är jävligt ovanligt. för jag har ju knappt kunnat sova 5 timmar ens. dock vakna jag ju konstant sen 7 imorse, men lite framsteg är det ju.

nu ska jag till mormor, sedan ska jag träna ett pass. jag längtar faktiskt:) ikväll ska jag på bio igen haha, men linda och anna hade bokat åt mig så då får se bli 2 dagar irad, bio är ju aldrig fel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0