ärenden

en trött jenny



idag har man hunnit med massor på sina lediga dag!

började med en skön snooze morgon. städade som bara den gjorde ponken och jag! sedan blev en tripp till mormor och sedan lunchpass, skönt =) fick med mig några fläskpannkakor som mormor gjort, såå det blev vår lunch!
for ner till stan och skulle fixa bussbiljetter, nehe men då gick det inte att skriva ut dom :S sen gick ja till hemköp för att kolla mitt schema för nästa vecka, jaha då hade man inte fått jobba en endaste dag:S gud vad sur jag blev!
så när tommi&jag kom till birsta gick vi på donken och käkade.. älskar cheesen fyfan! var också in på gottegruvan tror jag det heter? iaf så köpte vi massa små godis som man alltid gjorde förr, haha kände mig som ett barn med klubbor fulla käften;)
blev 2 ringar på six, såklart!! dösnygga var dom. sen orkade vi inte kolla på kläder, fan stockholm om 5 dagar :D

storhandlade på öb, bla. toapapper, tandkräm, plastpåsar... haha vi har snålat med papperet flera dagar så tommi kunde inte göra 2an imorse haha!!

blev storhandling på ica maxi innan hemgång!

pratade nyss med min bästaste bästa vän elina, hon gör mig på såå bra humör! jag har varit ovanligt sur idag, men nu är jag jätte glad och sjunger :D tommi tycker jag är jobbig, men det är han också ibland, ni vet sådär överdryg;) som när elina ringde svarade jag "jaha vafan vill du då" och var skitsur, då hörde man på henne hur sur hon blev hahahha typiskt henne att lägga på när man gör så;) ÅHHH vad jag längtar tills måndag, vi har planerat i detalj! iaf jag ;) och i helgen vill jag klä ut mig, försökte tvinga elina nu förr jag vill inte gå utklädd själv haha :D någon som vet världens bästa halloweeen fest??

mina snygga ringar, 69,50:- och 56,50:- på six




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0