fredagsfest

fredagen började tidigt. kl 7 rättare sagt! var ner på stan hos doktorn, handlade mat och solade. blev sedan ett lunchpass, sköönt :D städade som en tok hela dagen och fixade för kvällen. det var mycket mer än jag trott! alla kom mellan 6-7 och några kl 8. fick massa massa fina saker:D ni är så söta! vi började med spelet "med andra ord" där matilda&emma tillslut vann, så då fick de ett av mina priser jag fixat under dagen;) hade en annan tävling som handlade om "hur mycket vet du om mig" där vissa var en besvikelse, men andra inte ;) jonna&elina fick lika så fick göra några avgörande frågor... där elina vann:D duktig min gumma som vet allt om mig!! jag hade sååå kul allt vart så bra :D vi var också ner på open mind där de flesta kom, men inte alla :( men vi hade kul där!! dansade som tokar :D tillslut var det bara jag,lina och fredrik kvar och då hämtade tommi mig halv 3:) jag hade en jättebra kväll, tack alla! ni är bäst!




Kommentarer
Postat av: jonna

JAG VET JU NÄÄÄSTAN ALLT!

2009-10-11 @ 14:43:41
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: Fredrik

OMG ÅT FÖRSTA BILDEN HAHAHHAHAHAHAH JAG DÖR!

2009-10-22 @ 00:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0