halloween outfit

igår kollade tommi & jag på den sjukaste rysaren jag sett, var nästan musikalisk och djup haha väldigt mystisk film. så hade ett väldigt obehag efter den!

imorse var tommi uppe jätte tidigt som han varit i flera dagar. och inte för att plugga, utan för att spela, HAHAH vem kliver upp 7 för att spela?!:P
han kom iaf mellan varven och myste och jag var helt död, kommer knappt ihåg det! när han gått till skolan klev jag upp, tog en lång och skön morgon med frukost och tv:) sen så har jag letat mina halsdukar&vantar i ungefär flera veckor, och jag hittar dom inte!!! alltså ingenstans, har vänt upp och ner på allt, för det är inte en liten påse heller, jävligt less om pappa slängt dom!!!!!

gick iaf ner på stan och köpte ut bussbiljetterna:D WIE snart snart:D sen mötte jag jonnaponna! vi gick på skämtaffäten och kika efter outfits till halloween, men inget bra... åkte till birsta och var på alla barnbutiker men inge bra. sen var vi runt i alla affärer för vi tänkte vara "fångar" ni vet med svart/vita ränder haha men fanns inga leggins:S bara ett par långkalsonger för 350 så aldrig! vi ska hyra istället imorgon, kommer bli kanon:D

tog bussen hem och handlade på hemköööp, massa bra priser nu! tommibooii hämtade mig och vi lagade kyckling med ris =) sen så la vi oss i soffan och somna, båda sa innan "vi kommer säkert somna i flera timmar" "äsh, bara 10 min...." avisst 1,5 timme! lite seg man var. åkte till tommis mamma och hämtade lite saker sen gymmade jag MEED TOMMI, helt otrligt! dock var han ganska lat... men vi var bara där 45 min men de räckte för idag:)

har precis sett "mammas pojkar" och hämtat lite tvätt, man har ju hittat ett och annat idag som herr pappa slarvat bort, den gubben är helt otroligt duktig på att tappa bort saker! nu väntar jag på att sandrus ska ringa om lördag :D kommer nog bli skit kul!!

Kommentarer
Postat av: matilda

hyr på det där stället ute i sörberge:D där hyrde jag och anton sist, as bra :D

2009-10-29 @ 23:29:46
URL: http://matildaw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0