helgen

fredagen jobbade jag 11-16 på hemköp =) och jag skulle hinna sola innnan, och självklart glömmer man pudret, så min baby kom med det, vad skulle jag göra utan honom?! :D efter jobbet blevdet handling för hundrade gången denna vecka... kyckling med pasta och salsasås! sen gjorde vi ett jättefruktsallad till idol, och efter det johan falk film:D

lördagen jobbade jag 11-15 på hus&rum! var väldigt mycket folk och mamsen var med mig heela dagen :D jag skulle även flytta om massa krukor som  verkligen tog hela dagen, och nöjd vart jag:D fasen vad kul det var att jobba!
mamsen skjutsa hem mig och jag fick med mig massa saker från hus&rum:D väldigt nöjd!
tommi och jag lagade kyckling med ris och en väldigt god hemmagjord som kocken tommi gjort :D sen låg vi och kolla på "vem kan slå filip och fredrik" haha roligt program! jag började fixa mig och ta några glas vin... elina var på bröllop och det tog lite mer tid än hon sagt, så det sluta med att jag nästan slukat i mig min liter innan hon kom. haha stackars tommi som fick stå ut med mig :D vi åkte till linda som fyllt 20 och där var det väldigt trevligt! var dock där en kort stund så vart taxi till krogen, irisch där jag&elina träffade några trevliga typer. jag pratade med en som jobbade åt polisen och ville bli något ungefär som mig så fick lite tips ;) wiie. när tommi hämtat mig skulle jag göra mackor, också öppnar jag kylen - och där stod 2 klara mackor till mig :D åhhh min sötnos vet precis vad jag vill ha :D

vaknade vid 12 idag, mår ovanligt bra! tommi gjorde frukost på soffan till mig, min sötbulle! har varit med mamsen och solat förut.

är ledig idag och det är sköönt:) ska ha lika mysig och skön söndag som för en vecka sen! alltså soffmys, promenad, träning(bara kanske) och äta gott =) nu blir det desperate :D

foton från lördag(igår)





Kommentarer
Postat av: jonna

vad vill du bli då?:D

2009-10-26 @ 02:11:05
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0