intervju på ikea:D

igår, måndag, sov tommi och jag väldigt skönt! man märker att det är tjejerna som bestämmer i tommis grupp, för först skulle de träffas 11, sen 14 och sen blev det inge alls haha;) men bara bra för mig :D så efter vi åt upp resterna från tommis hemlagade pizza och gick vi ut för att fota! var riktigt skönt och fick massa bra bilder.. var nog ute 1,5 timme =) påvägen hem ringer ett skyddat nr... och det var från ikea :D ÅH GISSA OM JAG VART GLAD! så hon berättar om vart vi ska ses, datum, tid osv... också när jag lagt på kommer jag på, 2 november??? då åker jag till sthlm! lite less jag blev! försökte ringa henne i en kvart också fick vi bestämma nu tid. dock hade hon inte på länge och den 2 november var en gruppintervju tydligen. kanske inte så stort plus för mig men vad gör man! får hålla tummarna :)
när vi kom hem var jag helt hyper så gick ut och sprang som en galning i 20 min, haha folk stirrade som bara den :D haha! när jag kom hem gjorde gubben mat så hjälpte han med det sista, kött, potatis och hemmagjord sås!

sen var det bara att trippa ner till jobbet och jobba tills 22.15. det kanske var surkärringarnas dag? hatar jobba måndagar! väl hemma vart det film och mys med massa massa fika!

nu ska jag snart iväg och jobba på hus&rum tills 18.00 ikväll:) sen blir det desperate kväll med mina flickor!! :D

tommi gjorde pizza iförrgår(innan den flög in i ugnen)



jag lagade potatisbullar med bacon och lingonsylt :D



foton sedan igår =)



jag pinkar inte :D



älskar dig


Kommentarer
Postat av: matilda

fan vad fina bilder :D

2009-10-27 @ 21:20:23
URL: http://matildaw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0