jobb och desperate-kväll

vaknade tidigt av tommi så jag kunde sega på bra innan jobbet, älskar det! var på hus och rum idag! och man måste alltid börja dagen med att släcka upp och bära ut massa, massa grejer. och självklart blåste en stor korg med massor av lyktor ner i backen! åhhh tror det var 2 eller 3 som gick sönder helt :( vet inte hur det kunde hända! så då fick man ringa madde och skämmas :p
annars har det varit en lugn dag, skönt faktiskt. jag har pluggat teorin till körkortet, tro det eller ej! vid 3 tiden kom tommi&tomas förbi, sen kom mamsen med MAT:D det behövdes verkligen! kyckling med kokos och rödcurry, mums:D kl 6 stängde vi och kl 7 mötte jag lindis på ica :D vi köpte med oss något och knapra på till desperate! elina kunde inte komma för kvinnan jobbar hela tiden! vi surrade hela kvällen, massor om vad vi ska göra senare. hon tipsa om massa utbildningar hon trodde skulle passa mig:D riktigt mysigt och desperate är ju så jävla bra!! vid 11 åkte hon och då kom min lilla bebi =)

Fotat det jag fick med mig hem förra veckan från Hus&Rum

Choklad som även kan ätas som den är, 49:-



Fruktskål 129:-
Äpple, Apelsin 15:-
Citron, Lime 10:-



Konstväxt 59:-
Kruka 49:-



Chokladljus 45:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0