jobb,jobb,jobb

iförrgår åkte jag till sandra ändå! min älskade älskling ställde upp! jag och sandra hade myskväll :D vi kollade en gammal film sedan hon fylde 18 år, och massa foton sen länge tillbaka, var runt på en prommis i det härliga vädret också och såg wall:E med toast och varm oboy till, godaste jag ätit på år:D jätte mysig kväll!
tommi kom sen och hämtade mig i dimman =) vi såg på idol sen i fredags och myyste =)

igår ringde kl på 06.00, skulle jobba kort pass, 07.45-11.00. väl hemma värmde jag kyckling som var så jävla vidrigt, jag fick fan skölja med mjölk för att få ner! haha jag hatar att slänga mat men nu vart jag tvungen:p
tommi väckte mig när han kom hem från skolan. åh han var så mysig och bäddade ner mig med massa täcken:) ja hade planerat massa saker för dagen men så ringer lisa och mår jättedåligt och vill att jag ska jobba 15.50-22-15, haha vart osäker ett tag men ställde upp! hade 10 min att fixa mig hahah :D men det ordna sig! fick lite längre rast för jag hade inte ätit, blev ost&skink paj med sallad:D jävla sandra som fått mig att äta sönder de!
tommiboii hämtade upp mig 22.15 också for vi hem och såg massa 2 ½ men avsnitt med smör popcoorn :D

nu är jag vaken, tommi for nyss :( kommer inte träffa han först ikväll kl tio då jag slutat :'( men imorgoon är jag ledig och då ska jag baaara vara med honom!!

dagens schema:

hälsa på mormor
lunchpass
fika med linda
jobb 16.50-22.15

såhär såg köket ut innan målningen



resultatet!



och en äcklig bild av min trasa sedan jag tvättat alla lister hos mig
lite jävla äckligt?! det finns sjuka ställen med så mycket smuts




Kommentarer
Postat av: Elina

Gud vilken skillnad , vart super clean :) du är så händig bejbi

2009-10-21 @ 17:27:38
URL: http://elinaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0