måndag

imorse väcktes man 8 av en mobil! det var hanna som ville att jag skulle jobba 8 timmar, men rosie fick det, sikken tur! låter lat men jag hade nog aldrig sagt nej om jag hunnit svara första gången, men de hann jag inte! sådeså

idag hade jag en lång lista med saker som borde göras.
nyss slog tanken mig att jag gjort i stort sätt allt när kl var 3, riktigt bra gjort!!!!

tommi&jag åkte till hans skola för att lämna en uppgift, var riktigt mysigt där! lite som NTI fast kändes lite mognare, men myyysit :D vart en tripp till honom, och sedan birsta! var och kikade på en kamera, jag tappa ju hans i sjön... måste  säga att båda vart riktigt sugna! synd att jag har planerat allt till min kommande lön!
var på ikea och kikade... har ju inte sagt det men de ringde mig för några dagar sedan och frågade om jag var intresserad av att jobba där. jag skickade ju in spontansökan dit för ett bra tag sen. jag ser det till alla arbetslösa, skicka in ansökningar ÖVERALLT! men får se om "de högre männen" anser mig vara bäst lämplig ;) fick med mig ett par ljus som doftar sjukt gott!

var in och handlade lite mat, tacos! mums! det är verkligen gott :D så nu har man diskat all skit. tejpat hela väggen och målat det sista med! och plockat bort allt skit efter det:D

skulle egentligen varit med sandrus idag.. men kvinnan bor ju så satans långt bort och ingen vill skjutsa mig :( men vi får ta igen det någon annan dag i veckan!:)

snart kommer väl min tommiboii hem, jag är redan hungrig haha! ska väl kanske ut på en prommis sen, orkar inte träna igen. tack och bock!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du börja jobba på ikea också?:P

2009-10-19 @ 19:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0