min 19års dag

imorse var jag väldigt trött när tommi klev upp, men sen så hörde jag prasslande och kom på att det äntligen var min födelsedag!:D tommi hade köpt ett fotmassagespa åt mig:D åhh min sötnos! gick genast och stoppa ner fötterna i den framför tvn:)
tommi gick till skolan och jag började fixa inför kvällen eftersom jag jobbar hela dagen. var på stan en halvtimme innan jobbet och hittade seriöst 5 olika partyplagg på HM:O fast ska bara ha ett, eller två.. den ena är verkligen skiiitsnygg, den ska jag ha på fredag;) glad vart ja!
jobbet var okej som vanligt. hade 45 mins lunch så hann köpa min plocksallad, som jag också ska tipsa om, blir runt 30 kr och man får välja vad som helst! fick också en massa gratulationer på jobbet, sööta:D linda var också in och gratta, sötnosen!
jag slutade 17 och skynda mig hem. började med sista delarna till tårtan.. mami kom först med massor av prylar och lasagne!!:D senare kom mormor, moster, pappa, farmor&jonas. har fotat allt så ni får se allt jag fått längre ned:) har haft en väldigt mysig födelsedag! alla gick runt kvart i nio, precis i tid för desperate:D det är ju så himla bra!!
nu har jag bloggat, laddat in fotona och ska mysa ner med tommi i soffan med massa go-fika, ljus & 2½men :) och tack för alla gratulationer!! ses på fredag:D

en trött jenny&paketet av tommi:D



alla utom moster som aldrig vill vara med på bild





min fiiina daim-tårta





ALLA MINA PRESENTER:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0