mys-söndag

jag tycker söndagar är riktigt mysiga när man har jobb under hela veckorna.. det är så skönt att bara gå runt i myskläder och utan att ens tänka på frillan eller hela sig och bara vara.

det blev målning idag - och mer jobb är jag trott. för det första så såg man alla konturer från mina blommor, och det värsta är att färgen inte var ett dugg lik! så nu måste jag måla jättenoga i alla kanter och tejpa fläkten/listerna/barbordet och kylen...
förutom det har vi storstädat, lagat mat och myst/kollat på tv mellan varven. skönt att inte bara stressa utan bara göra lite som man vill, och när man vill :D

tommi har haft ett nytt projekt som ska vara klart idag, killen min är ju sjukt bra! jag har aldrig sett någon gjort lika snygga saker som han! stolt tjej:D haha det är roligt för varje gång vi ser tv har han annorlunda kommentarer än vad mina vänner har. ungefär: ni vet tv:n förspel där det står vilka som gjort filmen osv tycker han "gör om filmen är bra eller ej" och på alla illustrationer eller reklamer har han riktigt djupa tankar och åsikter. som på den nya ica reklamen tyckte han att det var något kräkande med att de har en handdikappad kille som praktikant. kanske är det det, men inte fan tänker jag på det när jag ser reklamen, tycker den bara är rolig :D

nog om det så for jag till mormor medan tommi for till skolan. satt och surrade massa, läste tidningar och åt massa godis ;D alltid mysigt att vara där finns mat och godis överallt :D

är ganska så stolt över mig själv att jag gick på 75 minuters passet. det trodde jag aldrig! nu är jag sådär skönt trött i kroppen och sitter i soffan med massa filtar&täcken och bärbara i knät =) snart kommer väl min bebis hem och då ska vi myyysa och se film! nä nu ska jag gå och måla det sista och sen göra gofika tills sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0