ny systemkamera:D

igår köpte tommi en ny kamera:D:D jag ska betala tillbaka lite varje månad. blev en nikon D3000, suuuperbra! =)

idag var man ledig! men inte fick man någon sovmorgon inte!
missi har kommit på ett mycket bra knep.. cirkus 07.00 börjar hon vässa klorna på vår nysoffa, också skriker vi till henne(i sömnen) också springer hon iväg, efter några min gör hon samma sak och vi skriker... enda tills vi släpper ut henne!

gick med tommi när han skulle till skolan, och jag gymmade i 1 timme och 20 min, rekord på länge!! :D var riktigt riktigt skönt! träffade lindis och surrade på också! var till gos-mormor och åt hemmagjord tomtegröt :D sedan kom tommi vid 12 och hade slutat, wiie!! så vi gick hem och fixade mig sedan till clas ohlsson(jag råkade förstöra det nya minnet imorse, hahah hur lyckas jag?) var och fika på "sandys" en macka med röra och en latte =) handlade även en skitfin tunika på gina tricot!

nu sitter jag hos pappsen och laddar in foton för fulla muggar. på skivor alltså. måste få det gjort nu när man har bra-kamera och knäpper massor av foton :D

fick min lön idag också, bättre än jag trott :D men går ju inte att jämföra med elinas lön...

ikväll ska vi se "mammas pojkar" sen johan falk film:D tommi kväll ikväll ju!! älskar min fina pojk!

här har ni massor massor av foton.. NJUT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0