partyfredag, bakislördag och en vanlig söndag

en väääldigt lång helg kan jag lova! men ack så bra :D

fredagen jobbade jag 09.50-19.15 som var en aning segt men rullade på bra. elina&sandra satt så snällt och väntade utanför hemköp när jag slutat. vi gick hem till mig och börja surra och dricka! alltid lika kul med mina tjejer:D synd att jag inte får lägga ut några av bilderna;) det vart oscar efter mycket om och men, men där var det kul!! vi dansade hela natten lång:D så glad att jag har er tjejer:D jag hamnade i sängen kl 3 ungefär.



har nog aldrig sovit så dåligt. för det första var jag skiträdd att sova över, och det andra att vara SKITBAKIS! men 9 var jag uppe, hyfsat efter 5 STORA vattenglas innan jag kom i säng ;) öppnade strax före 11 på hus&rum! var ganska mycket folk faktiskt.. dagen rullade på bra, mormor och moster kom in med juice och en jätte macka:D jag var verkligen hungrig då! var lite övertid men halv 4 åkte tommi&jag till texas och proppa pizza:D satt riktigt bra! vi låg och dega för jag var helt slut i kroppen! men for och handlade godis, pucko såklart, mackor, melon, chips, juice brämhults såklart. riktig bakisdag :D kollade på "catwomen" på kvällen :) älskar myskvällar, huga! och min tommibooi:)

det här kallar jag lördagsmyyys :D



inatt sov båda hur bra som helst!! nu sitter båda vid varsin dator ;) idag ska jag

måla
göra musli
städa
träna

mysa såklart

sen får vi se om något mer kommer upp! jag sitter och poppar musik, och ibland brukar jag&tommi bara ställa oss och dansa jätte fjantigt som är jätte kul. men på den senaste tiden har tommi börjat ta tag i mig och släänga upp mig på axlarna och bära iväg mig! haha! det är skitjobbigt för jag kan inte göra någonting! som igår då var jag på golvet förbi busa, helt plötsligt stoppa han huvuddet mellan bena  på mig och lyfte! vips så satt jag på hans axlar! fyfan vad rädd jag vart! och han tycker det är skitkul när han har makt och jag inte kan göra nått;)

Kommentarer
Postat av: elina

Hurru du , skulle inte du vara nyttig bejbi ;) haha

2009-10-18 @ 13:21:58
URL: http://elinaulander.blogg.se/
Postat av: jenny

haha jag vet:D tänkte inte på att jag var speciellt onyttig, men när jag skrev ner det märkte jag det haha!

2009-10-18 @ 20:55:57
URL: http://jennyba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0