sandra-kväll

måndagen började jag med en långprommis runt sidsjön :) väl hemma började jag laga mat, stuvade macaroner med korv ;D saknade tommi som en tok efter sett några kärisar på tvn, men så kom han hem tidigare! lite glad :D så vi åt och sedan trippade jag ner till hemköp för att jobba 12.50-22-15. gick faktiskt bra och ganska fort faktiskt!

tisdagen(igår) sov jag och tommi ut. vi snoozade i 45 minuter sådär sjukt skönt! sen var jag och gymmade:) skulle köpa tåg-biljetter men när jag kommer dit stängde de för 5 minuter sen, lite less jag blev!! hade man gått enda dit i onödan. hann bara hem en snabbis sen blev det stan med sandraaa :) jag hade 3 grejer att byta: örhängen, tunika och skor(som jag köpte förra året) och jag fick pengar för allt :D det gynnar sig att spara kvitton!!
vi fick mat från thai-kiosken, för att sandras pappa är tsm en av hon som jobbar där, coolt :D också åkte vi till henne för att käka. åååhh det var så gott! stekt ris med kyckling och grönsaker!
resten av kvällen surrade vi och kollade på desperate såklart :D myskväll!
vi fick skjuts samtidigt haha, så väl hemma var tommi världens mys och gjorde allt jag måste ha på kvällen: tända ljus, kuddar, filtar, mörkt och en film:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0