söndag

söndag och imorgon är det en ny vecka!

måste säga att veckan varit väldigt rolig och varierande! förutom allt firande har jag jobbat tre dagar i rad. det är väldigt, väldigt tråkigt att gå till jobbet då faktiskt :p

sen i torsdags innan jobbet var jag&lindis
på stan och körde våran "vanliga" när vi fyller år: gå på stan och välja egna presenter som vi sedan ger till varann:D haha det är ju skitbra :D linda fyllde ju även år i fredags när vi var hos mig:D

på lördagen var jag självklart seg som bara den.
sov till 1 då mobilen ringde. jag gick upp och dammsög och plockade i säkert 2 timmar :p såg ut som ett bombnedslag! sen for tommi&jag och handlade mat:) sen blev det ta hand om disken...usha! JAG HATAR ATT DISKA! det ända negativa med att ha egen fest;)
va hade iaf världens mys kväll med massa mys, ljus, filtar, kuddar & gomat. tommi överraskade med en varsin låda thai-mat också:D

idag har vi varit på höstpromenad i stan och köpt med oss bröd från bageriet :) gick till mormor&moster och var där några timmar. blev också bjuden på biffar med potatis, våran favvomat :D jag har legat och läst några mode tidningar jag köpte igår medan tommi sovit bredvid min bebis. han är så söööt när han sover! han blir som en liten bebis! nu är det repris på "mammas pojkar" haha sjukt program :P vuxna fjortisar

ska träna sen ikväll, mitt favoritpass =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0