stockholm here we come!

vet inte vad som hänt men jag mår så jävla bra:D enda sedan jag fick mitt jobb har allt varit bra och jag är alltid glad:D visst ibland har man varit nere, men aldrig som innan jag fick jobbet. då var man nästan i depression. jag är så glad att jag har allt och alla, är helnöjd!

denna dag har jag varit extra glad :D tommi&jag vaknade tidigt och for och handla och hämta hans dator och skjutsa tomas :) gjorde go frukost också gick vi en prommis till mormor, och tommi till skolan en snabbis. sedan gick vi hem och igen och åkte till tågstationen, men där var inga priser som lockade. så hemma fixade jag det, 1 biljett för 99 och den andra 175 kr, lite bra man är :D så nu åker jag och elina till stockholm den 2-5 november!! lite jag längtar! jag bara ääälskar sthlm! också ska vi bo hos karin snäll som hon är! ska bli kul att träffa henne också:) jag har planerat allt i detalj och vet precis vad jag vill ha ;) ååhhh jag vill åka nu!

och idag lagade jag maten igen :O ovanligt faktiskt! spaghetti med köttfärssås! sen så skjutsa tommi  mig till elina. då kom hon på att vi skulle till birsta så där var vi tills de stängde nästan. vi hittade varsin ring och jag är ett par skitsnygga leggins :D påvägen hem handlade vi frukt till våran fruktsallad =) vi var på en långprommis ute i kylan, fast det var riktigt skönt med alla fina stjärnor på himlen. kollade även på "fråga olle dokumentären" haha sjukt program! blev film sent med astin kutsher & michell fifer, rätt så bra =) mysig kväll!
tommi kom kl 1? tror ja.. vi somna på än gång!

fixade en blogg åt elina :D http://elinaulander.blogg.se/

leggins från monki



ring från six




örhängen från ur och penn, köpte med sandra igår





Kommentarer
Postat av: jonna

hahah den dokumentären är kung!

2009-10-15 @ 11:51:43
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: sandra

gud vad söt ringen var =D

2009-10-15 @ 14:05:17
URL: http://sandrawallstrom.devote.se
Postat av: jenny

bäst var ju ändå killen som hade "kom och sprut" showen hahha:D tack sandra visst var den! dock hittade elina en mycket finare som vanligt....

2009-10-15 @ 22:08:24
URL: http://jennyba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0