torsdag

idag har jag inte gjort speciellt mycket faktiskt.. ätit frukost med tommi, tvättat en tvätt, bloggat..

ska nog gymma sen, och bege mig till hus&rum för att träna kassan inför lördagen. ikväll ska tommi och jag ha myskväll med film, längtar :)

Sexy bitch - David Guetta, Akon
Silly boy - Eva Simons
Hotel Room service - Pitbull, Jim Jonsin


lyssnar på dessa och blir väääldigt pepp på utgång. men jag jobbar ju fre-lör. lördag kunde inte elina och fredag kunde hon. ska man våga riskera? är grymt sugen nu:D vad ska ni göra i helgen??


fotat mina presenter sen i fredags! tack igen:D

söta och lite mystiska vantar av jonna



beiga trosor av matilda, vit/rosa av elina&emma



glitter av matilda
borste, leppglans, ögonskugga, ansiktsmask, handcreme av elina&emma
halsband av amanda




sminkväska av elina&emma




fint armband av sandra


Kommentarer
Postat av: jonna

jag har tappat bort mina vantar :'(

2009-10-15 @ 13:09:12
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: jenny

uuh stackare! har använt mina ganska mycket faktiskt :D

2009-10-15 @ 22:06:53
URL: http://jennyba.blogg.se/
Postat av: matilda

HAHA MEN JENNY!! det hade jag glömt men blev påmind nu;) haha, anton skrattar :D men hurru, söt du var idag när du jobbade idag :D åh, mormor gillar dig :D haha hon stod och berättade om hur man kunde tillaga dom skumma frukter vi köpte idag för dig när det var kö bakom oss, hahaha!!



2009-10-17 @ 00:43:28
URL: http://matildaw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0