6 timmar på birsta

var på stan kl 12 och tog bussen till biiirsta, fasen vad längesen jag åkte buss! vi var runt överallt men hittade inget som var värt att betala ;) satt och fikade en stund på waynes sen åkte linda till jobbet. då gick jag runt(var tänkt 10 min) men så ticka klockan mer och mer och tommi svarade inte i mobilen vilket han alltid gör. 2 alternativ fanns: att han glömt mobilen, det mest troliga. eller att han krockat, ush vart orolig där ett tag:( efter 45 min satt jag mig utanför, mamma ville t o m hämta mig haha, men så ser jag ett snyggt yrhuvud, åååh vad glad jag blev :D vad skulle man göra utan mobilen???

vi var runt överallt, tommi hittade ett par grymt snygga jeans! sen var jag på ÖB och köpte mitt sop-sorteringset, haha! så kände mig extra bra då. var även på ikea och käkade, och på mio och hitta massor av snygga soffor:D

snart ska vi se idol och myyysa :D blev ingen träning idag :( men imorgon ska jag på lunchpass, yess!!!!

fick det här söta underkläderna av älskling, åhhh han är så söt :D



köpte de här fina glasen på ikea, 6 för 49 =)



Fick en rabatt på lagerhaus där det var 30 % på mitt älskade tårtfat som jag velat ha jättelänge:D tänk vad sött med massa söta muffins eller en fin tårta på:) den ska jag använda på min 19års dag, bara så ni vet!


Kommentarer
Postat av: matilda

fan vilka fina underkläder :D

2009-09-24 @ 21:36:56
URL: http://matildaw.bloggagratis.se
Postat av: Elina

Gud vad mycket fint! :) åh glasen var ju underbara !!

2009-09-24 @ 23:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0