det går bra nu

idag måste jag göra en lista bara för att jag har hunnit med massor =D

ätit frukost med tommi
kollat vakna med the voice
tvättat 2 tvättar
rensat sopor
lämnat prylar hos mamma
färgat bryn på mig&mami
åkt buss
ätit på cupolen med sandra
shoppat med sandra
väntat på skitbuss i 20 min
laddat hem massa filmer&idol
promenix till mormor
kikat på idol hos mormor
tränar plu-nr till hemköp
kollat desperate
pratat massor i telefon:D

just nu kikar jag på desperate samtidigt som jag bloggar;) Till en rolig nyhet: pär ringde mig och frågade om jag kunde börjar jobba extra någon dag i veckan:D:D på hus&hem som jag praktiserade på i vintras. åh jag älskar att vara där bland alla snygga inredningsprylar! synd att jag jobbade på lördag för redan då ville han att jag skulle hoppa in:/ men ska dit i veckan och prata med hon som jobbar där =)

idag var jag uppe 8! tänkte att jag måste sluta sova bort dagarna och dagen har varit perfekt :) var jätte kul att träffa sandra idag också, hon är så go! och vi har alltid miljoner saker att prata med :D jag hittade även ett par "läder" leggins som jag velat ha länge men aldrig hittat några, dessa satt slimmat ;) även en TONING till håret&ett vax köpte jag till min älskling som han är sååå värd! kan ju tillägga att jag bestämt mig för soffa, sandra tyckte också den var snyggast så den får det bli =D ska bara bestämma vilken dag den ska få komma hem till mig:)

förutom allt bra så fick jag lite dåliga nyheter hos mormor men får hoppas att allt är okej..

väntar på min älskling nu, han är på skolan än lillgubben. vi ska tona håret också ska jag ta tag i disken och förhoppningsvis se en film och sova itid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0