död åt djurplågare

ligger och kollar på en dokumentär från USA om djurplågeri, har sett den förut och den är så jävla vidrig. min mage kurrade och jag var riktigt hungrig förut, men ändå höll jag på spy när jag åt min gröt. blir så förbannad på allt skit som finns och att man inget kan göra. och sen när man ser den här dokumentären där så många människor försöker göra något åt saken, och sedan bara får skit för det känns det jävligt meningslöst. i dokumentären slänger dom små grisarna i lådor från flera meters håll, de tar bara tag i benen/öronen och slänger dom i lådor där de ligger ovanpå varandra. grisar som blir sjuka får ligga på golvet bland alla andra och ofta äter grisarna varandra. de som är för magra slänger de i en så kallad "grop" där det ligger tusentals döda grisar. när små grisarna (som är så jävla söta) är magra eller missbildade brukar de ta tag dem i benen och slunga dom mot en vägg tills de dör, eller ta en hammare och krossa skallen. de grisar som är sjuka och inte kan röra sig sparker de på och skrattar..... osvosv.

det vart åtal men de blev bara fäld för en sak, när de hängde grisarna. resten kallade de "nödvändigt" för att vi människor ska få mat. också övriga personer fram och sa "att de bara ville ha sin skinksmörgås" efter de sett all vidriga klipp om djurplågeri. jag tycker alla dessa människor har en psyisk skada och att alla borde dö på samma sätt som djuren, eftersom det är "nödvändigt" kan de likaa gärna själv dö på det sättet. om man inte kan behandla djuren rätt ska man fan inte ha ett slakteri och då kan man skita i att alla människor vill ha kött. då får de fan nöja sig med sallad! jävla idiotiska människor nu kommer jag vara förbannad hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0