en sjukling

sitter här och nyser och hostar, vem fasen har smittat mig? jag är ju aldrig sjuk! inatt har jag vaknat med rethosta och fått dricka det där snuskiga "naturläkemedlet" men hittils har det bara blivit värre. jag som ska jobba ikväll. inte vågar jag ringa nu och säga att jag är sjuk:p jag dör ju om jag kommer få host-nysattacker när jag sitter i kassan, jag dör då! fyfan vad äckligt.
inte nog med det så sitter jag hemma själv, är ju riktigt synd om mig. tommi är på skolan och är duktig även fast han får jobba hemma, fast snart kommer han hit igen =)
jag har faktiskt sorterat massa hela morgonen. tommi&jag har ju börjat rensa alla soper... också slog det mig igår att vi har inga soper som ska slängas i soptunnan? haha! vad är det om då? frågade pappa vad han brukar slänga där och han sa "det är alltid något" men ingen specifik sak kunde han komma på haha :D

igårnatt rensade jag mina garderåber m.m. var tvungen att ta bilder på mina väskor och deras innehåll!

mina väskor



Och allt innehåll... fanns ju saker som legat där i 5 år :o



vi hade roligt vid tommis cam i helgen ;) denhär bilden tyckte tommi var bäst, om ni lägger märke till att han sakta men säkert petar i näsan , ha ha bra humor killen har :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0