friday

idag har jag

sovit jättebra
varit på stan med linda
fikat med linda
varit på birsta med tommi
ätit donken med tommi
köpt 2 tröjor
lagat&ätit tacos
kollat idol
ätit massa chips&marabouuu
kollat ännu mera tv


förutom allt detta har jag haft världens träningsvärk. jag lovar mitt arsle har känts som två stenar när jag gått! tommi och jag hittade jättefina soffor på boom, synd att jag vart förälskad i en dyrare. 10 000 lägger jag aldrig ut, never! det är fanimig en egyptenresa, no way!

sen så kanske ni ser att min älskade pojkvän gjort om min design:D så snygg visst? dock sker ändringar ständigt, han blir aldrig nöjd.

t-shirt från monki



halv-lång långärmad från gina tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0