härlig dag

idag har jag:

ätit frukost
joggat en äkta höst-joggingtur
kollat flera top model avsnitt
målat 99 brädor
ätit thai-mat
tränat ett 75 minuters styrkepass
kollat idol med tommi och ätit massa chips, mackor & pucko

dagens roliga var på träningen, då min kusin lurat med min faster på passet, och min faster var jätte orolig för passets längd och tränaren som bara var "skinn och ben". men sen när hon såg att det kom en "halvmullig" tjej så sa hon "huuh om hon klarar det här måste väl jag klara det" hahaha fyfan vad jag garvade åt det hela passet :P låter inte så roligt men det var det ;)

och idag har tommi köpt sin efterläääängtade MAC dator. som ni ser här, så ser min dator förjävla liten ut och det ser bara ut som ett skämt:P så nu har vi en anledning till att fara till biiiirsta och kika på ett datorbord till vardagsrummet :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0