helgen

ifredags blev det äntligen ett träningspass!:D var sedan på staden och trippade med tommiboiii. jobbade 18-22.15. var jag&camilla med fyllehundar m.m ;) jag var så satans snabb, kassaredovisning och ombytta partyblåsan kl 22.13! kl 22.20 var jag uppe i hampus lägenhet, ibland är man förjävla bra! tommi kom och skjutsade mig sötnosen =) där var min tjej elina :D och sabina, jocke,drougge m.m.. 1 liter vin på 1 timme, hur tror ni det gick?! haha! vi var på våningen och där har jag aldrig lyckats bra, förra gången rev jag ner en pelare inför alla... dansade som en tok hela kvällen. undra hur många jag flög in i? hade skit kul kväll iaf :D

på lördagen mådde jag piss hela dagen :p tommi tyckte jag var världens tråkigaste men jag orkade verkligen inte göra något. han gick och handlade massa bröd och youhurt till mig, åhh det är så gott! men tillslut fick han mig att laga tacos med han som var supergott :D var även ner på stan och kikade på hemligheter;) detsägerjaginteän. film&mys hela kvällen lång :)

idag sov vi länge. har varit på stan och fixat ärenden. tommi hittade jättefina skor :) köpte även nya badrumstillbehör! nu har vi lagat chiliconcarne med tacochips och baguette :D funderar på om jag ska träna om 1 timme, är ju mitt favoritpass men jag börjar bli förkyld. har hostat som en kratta inatt och låter som en rökkärring. jobbar ju 4 dagar till veckan, man kanske inte ska riskera att bli sängliggande?:O
tommi och jag har solat 2 gånger i helgen, äntligen tag i tag i det! jag har ju inte sola solarium sen studenten :O men nu börjar man se normal ut igen:D

lite bilder sen fredags:D

fyllehönorna och våra päronmjölkdrinkar som jag skrek om i minst en halvtimme!:P




våra nya fina badrumstillbehör :)




Kommentarer
Postat av: linda

jag gissar på att hemligheterna var förlovningsringar ;D ;D

2009-09-28 @ 19:26:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0