helgen

ifredags var det ju min första dag på hemköp och gissa om jag var nervös?! längesen man kände sån nervositet :p men allt gick väl bra. gjorde bort mig ett antal saker, fick ju sitta själv i kassan efter 10 min:O orkar inte rabbla upp allt men ibland glömde jag hur man fick upp kassan som är det lättaste t.ex. :P
11 var jag klar och gick hem för att gå och gymma med linda:) när jag kom hem var min älskling hemma!! han hade ingen lektion och jag vart överlycklig. annars hade vi inte setts på hela dagen/natten.
vid 6 kom elina och vi börja på än gång;) alltid lika kul att vara med min tjej :D senare på kvällen kom linda&tre tjejer från hennes jobb:) blev en trevlig kväll men inte sån där dragkväll, elina och jag var nästan nykter på krogen :O

jag och min bästis :D




ilördags tvingade elina&tommi
mig att äta bakismat, pizza.. blää var inge sugen men köpte ändå, åt halva. kvällen bestod av mys med min fina tommi som för en gångs skull inte var på nollning! snacka om att man verkligen tar vara på varje stund med honom nu:)

idag var det riktigt myysväder :) dock vakna jag 06:30 av tommi som skulle skjutsa sin mamma som vanligt, som jag alltid blir så less på för jag kan fan inte somna om:S låg till 9 och var måttligt less. sen somna jag:S vakna 1 :O då var tommi iaf nöjd när vi sovit bort halva dagen:p
han gjorde go-mat:) så glad att jag har han för jag hatar laga mat och det smakar alltid bajs, men inte tommis:) sen tog vi en prommis till stan och kika runt i affärer. blev en latte på torget också:D sen så klantade jag till mig och glömde min snygga sjal på HM också var vi sist ut så jag fick inte hämta den:O hoppas den finns kvar imorgon!

nu har jag precis tränat på mitt favoritpass, åh vad jag njut. det är inte alltid jag gör det, för det är sjukt jobbigt! ullis var med också:D hon ska börja träna där nu så de är jätte kul:D alla mina tränarkompisar har slutat träna, jag tycker ni är förjävla lata;) ni kan inte komma med en enda bra anledning av inte träna, det kan jag slå vad som era latkossor ;)

tommi är på middag och kåren sen tror jag i varje fall. en vecka kvar nu, blää vilket seg vecka den här veckan har varit. har kännt mig som för flera år sen, alla dessa humörsvängningar. fast jag har vant mig lite mer nu att inte vara med han hela tiden. det låter säkert jätte fjantigt men det är grymt jobbigt! tur att jag fick jobbet för annars hade jag fan gått in i väggen! Idag har varit en bra dag, både jag och tommi har varit jätteglada :) skönt med sådana dagar också, synd att dom inte är varje dag.

höstmys :)



Kommentarer
Postat av: linda

haha ja nå fan har man blivit en latis nå. Usch man börjar få dåligt samvete när man läser hur mycket du tränar ;P Jag lovar att det blir andra bullar när jag flyttar tillbaks till stan ;D

2009-09-06 @ 23:03:24
URL: http://lindakallberg.blogg.se/
Postat av: jenny

Det hoppas jag linda !;)

2009-09-07 @ 09:49:08
URL: http://jennyba.blogg.se/
Postat av: jonna

nä jag menade inte dig:P

2009-09-07 @ 19:47:58
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0