jobb,jobb

helgen kan man kort och gått beskriva: tommi, träning och höstmys. var även på bio på söndagen med mina sötnosar elina&tommi =) såg flickan som lekte med elden, den var grym! var den största salen och vi satt längst upp i mörkret och smaska i oss massa gotta som aldrig förr;)

igår ringde dom in mig extra, 8 timmar.. hade tänkt ta den dagen till massa massa ärenden, men det får bli sen. var kaos igår för typ inget var rätt i kassan... otrevliga människor och stress,hua. fast var samtidigt trevligt folk och en lååång lunch. 1 timme, tänkte vad fan ska jag göra så länge?! men så kom jag på det lilla rummet med enbart en supermassagestol, haha:D så där satt jag i 45 minuter, dåååligt skönt! fast kände mig en aning mobbad där inne haha! men har ju fått så satans ont i nacke/rygg av kassan så det var behövligt.

ska iväg och jobba snart, 17-22. har varit och gymmat och varit på birsta med tommi idag =) nu blir det krubb!

köpte de här doftoljorna på ica maxi i birsta förut, 3 för 79 :) har tänt citronen nu, det luktar sjuukt gott:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0