onsdag

10.00 frukost
12.00 träning 45 minuters pass
13.00 hälsade på mormor
15.00 lagade kyckling wok med tommi =)
17.00-22.15 jobb


så har min dag sett ut =) krutkärringen på träningen iaf(okej kanske 50år) men jävlar vad slut jag vart! jobbet gick bra. var jätte lite folk så ibland var det bara jag och vakten där haha. han var p-lisa också, fick höra hur det kan vara att vara en sån ;) nu är jag heelt slut. ont i kropp och själ. är sjukt stressigt att stänga när vakten väntar att få larma.. fick också schema för 2 veckor frammot, kanon! =) jobbar bara 2 dagar nästa vecka, och 4 dagar veckan därpå, även en lördag(pengar) :D gud så glad jag är att jag fått detta jobb :D är alltid så glad när jag kommer hem!
just nu sitter tommi och pluggar duktig som han är =) han har sin första tenta imorgon. har lovat en överraskning om han får MINST A ;) imorgon blir det nog inte mycket sova ut. tommi börjar 8 & pappsen förväntar att jag ska måla hela dagen, pengar dock!

mina fiiina naglar(man måste ju vara fin på jobbet) för annars brukar mitt nagellack bara finnas på halva nageln haha! visst har dom blivit ovanligt långa också? annars brukar bara tummarna vara långa...



Kommentarer
Postat av: matilda

jag ska komma och handla av dig nån dag :D:D

2009-09-17 @ 08:22:35
URL: http://matildaw.bloggagratis.se
Postat av: Linda

fint nabellack! Vill ha :D

2009-09-17 @ 09:36:36
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0