en helt vanlig dag på jobbet ;)

igår jobbade jag och det gick bra, till och med inger tycker jag var snabb på att kassaredovisa :D

idag hann jag bara att stiga upp för att sedan stressa(som vanligt) till jobbet. där hade jag gjort massa fel i kassan som vanligt, men eva vart inte sur =) sen så måste jag berätta om en alkis-kärring.. hon handlade av mig för några dagar sedan(öl) också var hon väl trevlig först, men sen när jag sa vad det kostade vart hon galen och börja svära med sin brytning och kasta pengar på mig,, hahaha jag höll på dö! inte nog med det var det juu  masssor av kunder som bara stirra. sen slängde hon varorna i sin väska och skrek... frågade sedan dom på jobbet och jag behövde bara säga "en liten sur tant" så beskrev dom precis! hahah. och idag kom hon igen på dagen, men när hon såg mig i kassan gick hon till leif i andra kassan HAHAHA vafan?! :D skrattade hela dagen åt det för hon gjorde samma sak med leif, bara slänger pengar hahah! men så kom hon på eftermiddagen igen & då var det bara jag där så hon var TVUNGEN att gå till mig, hahhaha hon bara slängde pengar och säger"skratta du, fan, helvete, lura av mig pengar..."
nu vart detta lite långt, men var bara tvungen att berätta. man träffar ungefär samma människor varje dag som är väldigt roliga, men hon slår nog allt;)

gjorde lite ärenden på stan när jag slutat sen åt jag wok hemma som tommi lagat :) har kollat idol och myst med tommi. vi var nyss på en kvällspromenad, måste verkligen träna imorgon! för imorgon är jag leeedig :D då ska jag träffa linda och åka till birsta :D sen ska jag med mamma och kika på lägenhet, måste också hitta en snart!!

köpte en ny body butter på body shop idag:) matilda tipsa om att de har 30% så fick bli en mango, som jag redan haft, jag harhaft många... 2 jordgubb och en lila burk som jag inte kommer ihåg vad det var för doft.(och dom på bilden) men jag älskaaaar dom!



sen så måste jag bara lägga ut en bild på det jag åt häromdagen, en riktig "bantar tallrik som avskräcker alla från att börja äta nyttigt" haha! det nyttigaste jag ätit på år. tänk att såhär såg ofta mina tallrikar ut när jag var 16, (förutom cream fraisen och smöret på majsen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0