tisdag

igår klev jag upp med tommi kl 9. han gick iväg till skolan och jag till ett lunchpass :) trodde de skulle vara enkelt eftersom det bara var 45 min, jomenvisst! var hon som jag anser mest vältränad, var längesen jag vart så trött! köpte även kort på gym/jympa. pappa  bidrog till det snäll som han är :)
när jag kom hem fick jag världens överraskning - tommi var hemma!!:D han hade eget arbete så nu fick jag honom hela dagen för mig själv :D
vi gick ner på stan på än gång. hämtade min sjal på hm som var kvar, tur!! sen klippte tommi sig kort, sååå snygg blev han! påvägen hem köpte vi med oss thai-mat :)
vi var och handla massa gott på city gross, bl.a. tunnbröd med skinka, det är ju hur gott som helst! tänker bara på yran när jag hör tunnbrörulle, mm:D
jag var helt slut hela dagen/kvällen så vi låg och myste heeela kvällen:D  "marley and me" som tommi och jag grina ikapp till:p sorlig och söt film!

idag var jag på arbetsförmedlingen hos min jobbcoach kl 11,
han vart helt till sig när jag sa att jag fått jobbet haha =D gick till mamsen efter det och fick se världens paket på bordeet, och det var till mig :D:D undra vad det är.. hon vägra säga & det vägde över 10 kg :O hmmm.
fick med mig massa mat och lite kläder hon köpt till mig ;D har precis ätit thai-mat igen :p håller på läsa igenom papperen från hemköp, hjälp vad nervös jag blir! jag är osäker på allt förutom att ta betalt! :P presentkort, återköp, kredit och blablabla...

nu är jag as sugen på något i kylskåpet, finns massor att välja mellan men jag är proppmätt:p haha hatar när det blir så, då slutar det alltid med PROPPmätt!

ska jobba 17-22 ikväll, hoppas det går bra!!:)

jag och min älskling efter egyptenresan:) åh vad jag vill göra om det! blir till att spara lönen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0